Artykuł

oklejanie samochodow

Naklejki informacyjne – wiele mówiące wzmianki

Naklejki informacyjne to dla wielu z nas bardzo tanie gadżety, które można nabywać w formie opcji gotowych, a potem przyklejać na sklepowe drzwi lub na tablice informacyjne. Naklejki tego rodzaju często też przykleja się na auta, czyli na ich tylną klapę, po to by zareklamować warsztat. Praktyka ta jest częstszą w przypadku samochodów firmowych, których oklejanie staje się niemal normą. Inaczej jest natomiast w przypadku samochodów osobowych, które dla wielu właścicieli powinny być bardziej czystymi. Ta zasada wygląda nieco inaczej w przypadku samochodów klasycznych posiadających niewielkie naklejki ze zlotów na szybach bocznych, ale te realia mogą ulec zmianie za jakiś czas, bo łatwo usuwalne naklejki to nie problem.

Czy naklejki informacyjne pojawią się na osobówkach?

Te naklejki informacyjne, czy też naklejki reklamowe, które łatwo się usuwa to też ciekawa forma promocji i to nawet jeśli chodzi o prywatne auta klientów, bo tego typu naklejki można przykleić na klapie bagażnika i po pewnym czasie mogą się one same odkleić, czyli klej po miesiącu lub po trzeba może odpuścić sam. Taka forma reklamy rzecz jasna nie jest najgenialniejszą, ale te reklamowe gadżety kupuje się setkami lub nawet tysiącami, czyli też nie zwraca się uwagi na to gdzie taka informacja lub reklama zawędruje. Ważne by jak najwięcej z nich krążyło po potencjalnych klientach, bo to raczej szansa na zysk dla warsztatu samochodowego lub dla auto myjni, choć te gadżety reklamowe trzeba co jakiś czas uzupełniać i dobrze by było gdyby były one połączonymi ze stroną internetową lub nawet z profilem na portalu społecznościowym, po to by potencjalni klienci dowiadywali się więcej o danej firmie, czyli taka informacyjna kampania musi być opcją rozbudowaną i dla warsztatu samochodowego i dla innego typu firm, zwłaszcza w niepewnych czasach.

naklejki na auto

Czy naklejka informacyjna powinna być opcją spójną z profilem na portalu społecznościowym?

Naklejka informacyjna w czasach obecnych musi wyglądać tak jak zdjęcie w tle na jednym z portali społecznościowych, bo właśnie dzięki temu klienci łatwiej odnajdują tę jedną konkretną firmę. Zmiana grafiki powinna być też połączona ze zmianą grafiki na tych naklejkach, czyli najlepiej jest wtedy gdy tym wszystkim zajmuje się ten jeden jedyny specjalista. Jego usługa zazwyczaj jest dość drogą, choć jeśli nadejdą mniej pewne ekonomicznie czasy, to może być nieco taniej, bo wtedy bardziej od zysków liczy się płynność i dlatego rynek związany z gadżetami reklamowymi i informacyjnymi nieustannie się dostosowuje do nowych realiów.

Leave a comment

Why ask?